با لوله پلی اتیلن کمند تاب ئر منزل برای کودکتان جامدادی بسازید

لوله های آب آشامیدنی

در اولین بخش استفاده از لوله پلی اتیلن کمند تاب بود. در حال حاضر آنها هنوز یکی از مهمترین کاربردهایی هستند که دارند. به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری، مقاومتی که این نوع محصولات در برابر ضربه دارند، آنها را به یکی از موثرترین مواد تبدیل می کند.

داخل صاف آن از تشکیل رسوب، به عنوان مثال تارتار جلوگیری می کند. به همین ترتیب، از دست دادن بار به دلیل اصطکاک تقریباً وجود ندارد و برای آب و هوای سرد عالی است.

لوله ها در تامین جمعیت اهمیت زیادی دارند. امروزه تقریباً تمام شبکه های موجود در خانه ها از این ماده ساخته شده اند.

لوله های گاز

استفاده از لوله های پلی اتیلن در توزیع سوخت گازی؛ در حال حاضر تکنیکی است که معمولاً در این بخش استفاده می شود.

این به این دلیل است که ماده ای که از آن ساخته می شود ترکیبی با قطبیت پایین است که به آنها مقاومت زیادی در برابر عوامل شیمیایی مانند:

آب، اسیدهای معدنی غیر اکسید کننده، محلول های دریایی و خوردگی خارجی ناشی از خاک های تهاجمی.

سوخت‌هایی که در فاز گاز منتقل می‌شوند، برخلاف آنچه در فاز مایع اتفاق می‌افتد، بر لوله‌ها تأثیر نمی‌گذارند، زیرا می‌توانند جذب شوند و مقاومت مکانیکی از دست برود که با استفاده از ضخامت‌ها جبران می‌شود.

لوله های آبیاری

هنگامی که نیاز به استفاده منطقی از آب وجود دارد، لازم است سیستم های آبیاری مختلف که برای هر مزرعه مناسب باشد، توسعه یابد.

به دلیل کاهش وزن، لوله های پد در زمان تخمگذار ایده آل هستند، یعنی نصب، علاوه بر این، به دلیل نوع کوپلینگ، امکان مونتاژ آسان را فراهم می کند.

از سوی دیگر، ساختار این تاسیسات چه با گاوآهن خال دفن شده و چه بر روی سطح زمین، به این معناست که زمان لازم برای نصب آنها حداقل است.

عمدتاً برای آبیاری به وسیله بارانی، آبیاری میکرو قطره ای و در میکروپاش استفاده می شود. یک سیستم کنترل و تنظیم کافی امکان دوز آب و کودهای موجود در مخلوط را فراهم می کند.