کشف طبیعی ترین عسل صخره ای در دامنه کوه های البرز

فواید عسل برای پوست چیست؟

عسل صخره ای در کنار سایر مواد طبیعی می تواند به یک درمان زیبایی بسیار موثر تبدیل شود.

این شیرین کننده طبیعی دارای خواص مغذی، مرطوب کننده، لایه بردار، نرم کننده و احیا کننده است و آن را به یک متحد عالی برای پوست ما تبدیل می کند. این پوست را عمیقا تمیز می کند و برای انواع پوست ایده آل است.

اما به همین جا ختم نمی شود، زیرا خواص آنتی بیوتیکی و ضد عفونی بی شماری به این شیرین کننده طبیعی نسبت داده می شود. با عفونت های بدن مبارزه می کند و به بهبود و بازسازی زخم ها و سوختگی ها کمک می کند.

همچنین یک عامل ضد خارش و ضد التهاب در برابر نیش حشرات است.

بنابراین فواید عسل برای پوست به شرح زیر است:

پوست را آبرسانی می کند
تمیزکاری کامل
زخم ها را التیام می بخشد
آفتاب سوختگی را درمان می کند
با پیری مبارزه می کند

فواید عسل: پوست را عمیقا مرطوب می کند
آیا می دانستید که عسل دارای خواص مرطوب کنندگی باورنکردنی است؟ سرشار از نمک های معدنی، اسیدهای آمینه و ویتامین ها و همچنین فروکتوز و گلوکز است. دقیقا همین قندها هستند که مسئول جذب آب موجود در لایه های بالایی پوست هستند. این یعنی چی؟ پوستی صاف، براق و هیدراته.

آنزیم های طبیعی موجود در عسل زنبور عسل به راحتی به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند. به همین دلیل است که این شیرین کننده طبیعی خوشمزه در بسیاری از محصولات زیبایی وجود دارد. عمیقا مرطوب کننده، تغذیه کننده و نرم کننده است.

یک قاشق عسل روی پوست تمیز و خشک برای پوستی که عمیقا هیدراته شده کافی است. بگذارید ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و با آب سرد بشویید.

توجه: برای آبرسانی بیشتر می توان یک قاشق چایخوری روغن زیتون اضافه کرد.