نجات ببر ایرانی با استفاده از روپوش پزشکی و الکل سفید از مرگ

یک مطالعه آکادمیک بازبینی شده، که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا منتشر شد، نشان داد که لباس‌های ایزوله که معمولاً در بخش‌های پزشکی یا بخش‌های مراقبت‌های ویژه پوشیده می‌شوند، خیلی راحت پاره می‌شوند و اجازه می‌دهند حدود چهار تا ۱۴ برابر مقدار مورد انتظار مایع در هنگام اسپری کردن یا پاشیده شدن از بین برود.

روپوش پزشکی تهران که برای منحرف کردن پاشیده شدن مایعات بدن طراحی شده‌اند.

در هزاران بیمارستان ایالات متحده استفاده می‌شوند، در آزمایش‌های آزمایشگاهی اخیر و در حال انجام عملکرد ضعیفی داشته‌اند و ممکن است از استانداردهای ایمنی پایین‌تر باشند و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را در معرض خطر بیشتری نسبت به مواردی که تبلیغ می‌شود، مواجه کنند.

الیزابت ایستر، یکی از نویسندگان این مطالعه، متخصص نساجی در دانشگاه کنتاکی، در مورد نازک ترین لباس های یکبار مصرف، گفت: «از اینکه امکانات از آنها استفاده می کنند شگفت زده هستم.

طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل را قبل از استفاده حتما آموزش ببینید.

کریس لاوانچی، مدیر مهندسی ECRI گفت: اکنون مطالعه مشابهی در ECRI، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر ایمنی مراقبت‌های بهداشتی، در حال انجام است، که پس از دریافت گزارش‌های حکایتی مبنی بر نشت خون یا سایر مایعات بدن، شروع به آزمایش لباس‌های ایزوله یکبار مصرف کرد.

نتایج آزمایش اولیه در مورد دماسنج جیوه ای قدیمی و روپوش پزشکی این نگرانی را ایجاد کرده است که ممکن است در تولید این لوازم استانداردهای ایمنی را رعایت نکنند.

لباس های ایزوله توسط کارگران بیمارستان پوشیده می شود تا قبل از ورود به اتاق بیماران مسری، نیم تنه و بازوهای خود را بپوشانند و مانع از پخش مایعاتی شوند که در غیر این صورت می توانند به لباس کارگران بچسبند و به چشم یا دهان آنها ختم شود.

تصور می‌شود که میکروب‌ها به ندرت از لابه لای لباس‌ها نفوذ می‌کنند و پوشنده را بیمار می‌کنند از این رو حتما در پایان کار با استفاده از الکل سفید دستان خود را ضد عفونی کنید…

اما با استفاده مداوم از روپوش‌ها در بیمارستان‌ها هر روز، حتی یک شکاف کوچک در محافظت می‌تواند میلیون‌ها برابر بزرگ‌تر شود.

لاوانچی گفت: “این یک اصل مورد انتظار برای کنترل عفونت است که نمی خواهید مایع بدن از آن عبور کند.

یک انتظار بسیار منطقی این است که اگر مایعات را وارد کنید، خطر وجود دارد.

  • منابع:
    1. Disposable Hospital Gowns Could Expose Health Workers to Infection
  • تبلیغات: 
    1. پیش بینی رشد نمودار مالی شرکت های خصوصی ایران
    2. بازیگری که با پارچه فیلتراسیون به شهرت جهانی رسید
    3. رفتار در درمان قلب بسیار مهم و حیاتی می باشد!
    4. کشف فرشی که با نشستن بر روی آن طی العرض کرد