شتر اسباب بازی باعث شکستگی سر کودکی شد

در فرآیند رشد کودک، بازی ها و فعالیت ها نقش حیاتی دارند. کودکان با انجام بازی های مختلف چیزهای زیادی یاد می گیرند. برخی فقط برای سرگرمی هستند در حالی که برخی به آنها برای رشد و دستیابی به دانش کمک می کنند. والدین باید مراقب زمان بازی فرزندان خود باشند، واقعاً خوب.

آنها باید در طول زمان بازی با فرزندان خود کنار بیایند، شتر اسباب بازی و بازی های رومیزی یک وسیله واقعاً خوب برای درگیر شدن در ذهن و زندگی کودک شما هستند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، یادگیری از طریق بازی یک نکته مهم در روند رشد کودک است. کودکان از بازی با شتر اسباب بازی و بازی‌های رومیزی خود لذت می‌برند، این حس کنجکاوی در آن‌ها ایجاد می‌کند تا در مورد چیزها بدانند و راه‌های جدیدی برای حل مشکلات خود بیابند.

ذهن کودک تنها با تماشای تغییرات پیرامونش و مشاهده فرآیندهایی که در اوایل دوران کودکی در محیط اطرافش پیش می‌رود، گسترش می‌یابد.

مرکز آموزشی کیدزویل، مهدکودک کودکان نوپا در ساری، رشد ذهن کودک را از طریق روش‌های سرگرم‌کننده ارتقا می‌دهد. این شامل بازی ها و فعالیت هایی است که وضعیت ذهنی کودکان را مشخص می کند. کودکان این آزادی را دارند که خودشان از بین بازی ها و شرکای بازی انتخاب کنند تا تعامل اجتماعی و روحیه تیمی در کودکان ایجاد شود.

اسباب‌بازی‌های آموزشی مخصوصاً برای بچه‌ها طراحی شده‌اند تا انتزاعی به دست آورند که کتاب‌ها قادر به ارائه آن نیستند.

اسباب‌بازی‌های آموزشی به کودکان در یادگیری مهارت‌های مختلف زندگی مانند توسعه مهارت‌های حل مسئله، آموزش راه‌حل تعارض و چگونگی کارکرد علت و معلول کمک می‌کنند. همچنین اشتراک گذاری، تصمیم گیری، مهارت آموزی و خلاقیت را به کودکان می آموزد. قدرت تخیل آنها افزایش می یابد، کودکان دنیا را با دیدی متفاوت می بینند.

ذهن کودک از ماه‌های اولیه زندگی شروع به رشد می‌کند، به همین دلیل است که والدین معمولاً اسباب‌بازی‌های رنگارنگ برای نوزادان خود می‌خرند. هر رنگی ارزش طبیعی خود را دارد که به هر طریقی به رشد توانایی تفکر کودکان کمک می کند.

بیایید بر مزایای اسباب‌بازی‌های مبتنی بر آموزش با توجه به گروه سنی کودکان تمرکز کنیم.

1-12 ماهگی: کودک در مراحل اولیه رشد به بازی های حسی نیاز دارد. بچه‌های کوچک در ماه‌های ابتدایی تعامل چشم و دست را توسعه می‌دهند، بنابراین باید با بازی‌هایی آشنا شوند که می‌تواند به آنها در بهبود مهارت‌هایشان مانند تعامل، حل مسئله، هماهنگی و ارتقای حرکت کمک کند.

از طریق این اسباب‌بازی‌های مبتنی بر آموزش، بچه‌ها درگیر تعارض‌هایی می‌شوند که «اگر این کار را انجام دهم، آن وقت اتفاق می‌افتد» که حافظه عصبی آنها را بهبود می‌بخشد و در آنها اعتماد به نفس ایجاد می‌کند تا روش‌های جدید و نوآورانه‌ای را برای حل مشکلات امتحان کنند. مرکز آموزشی کیدزویل، یک مهدکودک کودک نوپا در ساری به والدین شاغل کمک می‌کند تا از کودکان کوچک خود به شیوه‌ای انعطاف‌پذیر مراقبت کنند.