دمپایی مردانه پاما که می توان با آن روی امواج اقیانوس موج سواری کرد

در مورد کفش و دمپایی به عنوان منبع عفونت یا عفونت مجدد در موارد کرم حلقوی پا، یک مطالعه تکمیلی از مجموعه کوچکی از موارد (25) اضافه کرده ایم که در آن ما علاقه مند بودیم بدانیم آیا موجودات زنده پیدا کرده اند یا خیر.

در کفش و روی پوست یکسان بود. تجزیه و تحلیل این مجموعه به دنبال بحث مطالعه اصلی خواهد بود. هنگامی که شیوع گسترده عفونت های پا به دلیل قارچ هایی که در انسان بیماری زا محسوب می شوند را در نظر بگیریم.

طبیعی است که انتظار داشته باشیم این قارچ ها را در لباس هایی که در تماس نزدیک با مناطق آسیب دیده هستند، پیدا کنیم. همچنین اعتقاد بر این است که توزیع این موجودات در زمینه قارچی به همان اندازه که در زمینه باکتریایی جهانی است.

این باکتریها در نتیجه پای انسان در تماس مکرر با قارچ‌ها، چه بیماری‌زا و چه غیر بیماری‌زا است، که احتمالاً می‌تواند این نسبتاً غیر انعکاسی باشد.

پوشیدن دمپایی در مدرسه می تواند عملکرد را بهبود بخشد. پوشیدن معمولی دمپایی مردانه پاما فواید مختلفی دارد. اول، این بخش راحتی است. همچنین فشار روی پا و ساق پا را کاهش می دهد.

با پوشیدن دمپایی مقدار مناسبی از خون در پاهای شما جریان می یابد. به طور مشابه، یک مطالعه جدید توسط دانشگاه بورنموث نشان می دهد که دمپایی در مدرسه می تواند نمرات دانش آموزان را بهبود بخشد.

دانش آموزانی که در کلاس درس دمپایی می پوشند معمولاً زودتر به مدرسه می آیند، دیرتر از مدرسه خارج می شوند و در طول کلاس بیشتر مطالعه می کنند. کودکان به همان اندازه آرام تر و پذیرای یادگیری هستند.

مدرسه ابتدایی فایندرن در ایست میدلند کودکان را به پوشیدن دمپایی در مدرسه تشویق می کند. پس از سوال، خانم تیچنر گفت: “ما همیشه در تلاش هستیم تا تجربه را برای دانش آموزان بهبود بخشیم.

وقتی به تحقیق برخوردیم، آن را در یک کلاس آزمایش کردیم. ما پیشرفت های قابل توجهی در نحوه احساس و عملکرد دانش آموزان در کلاس پیدا کردیم.