توصیه در مورد روغن موتور مناسب

شرکت فرانسوی Motul (روسی – “Motul”) در این امر مشغول است. این شرکت سالها تجربه در این صنعت دارد و تنها روانکارهایی با کیفیت بالا و مناسب برای انواع موتورها را نمایندگی می کند.

Motul روغن ها را عمدتاً بر اساس مصنوعی تولید می کند – 70٪ از کل تولید روغن. مجموعه این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات نفتی بسیار تخصصی است که با هدف راه اندازی برندهای خاص خودروها انجام می شود.

این برند فرانسوی به طور گسترده در دنیای مسابقات اتومبیل رانی شناخته شده است و یکی از اعضای یک پروژه اروپایی برای حفاظت از محیط زیست است.

روغن موتور

برند “Motul” 5w30

محدوده روغن های Motul 5w30 و روغن موتور گتکس توسط گسترده ترین گروه روان کننده ها در بین تمام محصولات این شرکت تعیین می شود. این دسته با ویژگی های مشترک در همه مارک ها متحد شده است. روان کننده ها از سایش زودرس تک تک قطعات و به طور کلی واحد قدرت جلوگیری می کنند. روغن را می توان در هر زمان از سال و تحت هر شرایطی استفاده کرد که عملکرد آن کاملاً فصلی است.

لیست روان کننده های دارای این شاخص ویسکوزیته شامل چندین خط فرآورده های نفتی است. با توجه به بررسی های متعدد روغن Motul 5w30، همه آنها دارای پارامترهای ایمنی بسیار موثر هستند، بارهای قدرت سنگین روی موتور را تحمل می کنند و بر اساس 100٪ مصنوعی طراحی شده اند. در تولید انواع خاصی از محصولات از فناوری های منحصر به فردی برای تولید مواد مصنوعی خالص PAO استفاده می شود.

برند 8100 “Motul” 5w30
این شرکت فرانسوی چندین خط محبوب برای محافظت از موتور با کیفیت بالا و جامع ایجاد کرده است. طیف گسترده شامل:

 

روغن مخصوص
سازنده “Motul” خطی از روان کننده ها را توسعه داده است که برای مارک های خاصی از خودروها یا موتورها در نظر گرفته شده است. چنین روغن هایی با نام عمومی “ویژه” بسیار تخصصی نامیده می شوند.

روغن موتور وارداتی

بسته بندی
محبوب ترین بسته های فروش در حجم های 1 لیتری و 5 لیتری موجود می باشد. این ظرف در انحصار تمام خطوط روغن موتول است.

قیمت روغن موتور Motul 5w30 به ظرف، محل فروش و سیاست مدیریت فروشنده مربوط می شود. قیمت بسته 5 لیتری بسته به برند از 3500 تا 4800 روبل و بسته لیتری 700 روبل متغیر است. تا 1050، 4 لیتر در منطقه 2500 – 3000 روبل معامله می شود، 60 لیتر با قیمت متوسط ​​41 هزار روبل فروخته می شود.

آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر ماشین مدرن هستند. نه موتور سیکلت، نه ماشین و نه وسایل نقلیه سنگین بدون آنها نمی توانند حرکت کنند. از این گذشته ، این روغن است که خواص روانکاری را فراهم می کند و عمر مفید قطعات مکانیکی را افزایش می دهد. و امروز در مورد ویژگی ها و بررسی های روغن Motul صحبت خواهیم کرد.

تاریخچه شرکت
در حال حاضر «موتول» یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید روان کننده است. این شرکت در اواسط قرن 19 در ایالات متحده تاسیس شد. تقریباً یک قرن پس از تأسیس، این شرکت به فرانسه منتقل شد، جایی که هنوز روغن موتور و گیربکس با کیفیت بالا تولید می کند.

و توسعه شغلی این شرکت با تولید روان کننده برای کشتی های بخار و موتورهای دیزل آغاز شد. مدتی بعد، در طول جنگ جهانی دوم، شرکت Motul شروع به توسعه روغن های جدید برای هواپیما کرد. و تنها در اواسط قرن بیستم، این شرکت به طور جدی شروع به توسعه روغن صادرات روغن موتور برای موتورهای احتراق داخلی خودرو کرد.