با سرکه انگور صنعتی لاستیک ماشین را برق بیاندازید

سرکه یک مایع الکلی است که اجازه داده شده تا تخمیر و ترش شود.

جزء اصلی سرکه  اسید استیک رقیق شده است که یک ماده زائد سمی در بدن انسان است.

سرکه را می توان با سایر اقلام رایج آشپزخانه جایگزین کرد.

علاوه بر این، برخی از انواع سرکه انگور صنعتی را می توان جایگزین انواع دیگر سرکه کرد تا نتایج مشابهی به دست آید.

رایج ترین جایگزین سرکه آب لیمو است. در حین پخت، دو برابر آب لیمو برای جبران سرکه لازم است. با این وجود، آب لیمو کاملاً خوب عمل می کند، و اگرچه ممکن است دقیقاً همان طعم را به شما ندهد، اما کار را انجام می دهد.

برای پختن هر نوع سس، سرکه جایگزین مناسبی است، زیرا یک نوع پانچ میوه ای مشابه را فراهم می کند. رب تمر هندی به عنوان یک جایگزین در پختن سس نیز به خوبی عمل می کند.

با توجه به جایگزین‌هایی برای انواع مختلف سرکه، جایگزین‌های بی‌خطری زیادی وجود دارد. رایج ترین نوع سرکه که در آشپزخانه استفاده می شود، سرکه سفید مقطر و سرکه انگور صنعتی است. در صورتی که این مورد را از دست دادید، می توانید به راحتی آن را با مالت یا سرکه سیب جایگزین کنید. حتی آب لیمو به عنوان یک جایگزین مناسب در این مورد عمل می کند.

سرکه بسیار محبوب است و عمدتا در سس ها و سس سالاد استفاده می شود. یک جایگزین ساده برای این نوع سرکه یا شراب سفید یا سرکه بالزامیک است. از طرف دیگر، وقتی صحبت از جایگزینی سرکه بالزامیک می شود، برنج و سرکه شراب سفید جایگزین مناسبی هستند.

هنگام جایگزینی یک نوع سرکه با نوع دیگر، یا جایگزینی سرکه با آب لیمو، مهم است که طعم و بافت ظرفی را که می‌سازید، به خاطر بسپارید. بسته به آن، می توان از جایگزین های سرکه استفاده کرد و به راحتی تنظیم کرد.