از بین رفتن تمام کاشی سنتی خام در شهر لالجین همدان

ENE بیش از همه برای روسازی بالکن ها و پانل های خورشیدی یا در فضاهایی بسیار شلوغ مانند ایستگاه های راه آهن ، پیاده روها ، مدارس یا ساختمانهای عمومی استفاده می شود.
شرکت Buchtal Italia انتخاب گسترده ای را ارائه می دهد.

سنت های مجموعه کاشی سنتی خام از سبک گروه سرامیکی ویتری

سرانجام ، سنگی چینی نوعی خاک رس احیا شده است: این ماده از طریق فرآیند پخت و پز است که با آن انواع مختلف رس ریز زمین در معرض دمای بالا قرار می گیرند تا اینکه به یک کاشی جامد ، ضد آب و پایدار تبدیل شوند.

با این حال ، انواع مختلف سنگی وجود دارد: سنگهای سنگی طبیعی یا فنی ، یعنی به زبان خشن ، جنبه ای مرموز بسیار شبیه به سنگ طبیعی دارد. در حالی که سنگی مینا شده با یک پتینه نازک از رنگ ، دقیقاً مینای دندان پوشانده شده است و می تواند هر رنگ و دکوراسیون را به خود اختصاص دهد.

کاشی های Glit -format Grès با پرستو پرستو قرارداد ببندد
این سنگر در حال حاضر یکی از متداول ترین و مورد استقبال مواد کفپوش است.
کاشی ها با فرمت کوچک یا بزرگ (حداکثر 60 یا حتی 90 سانتی متر از طرف) ، به رنگ جامد یا اغلب با تقلید از مواد طبیعی مانند چوب یا مرمر ، به لطف آخرین روشهای چاپ نسل تحت درمان قرار می گیرند: مجموعه های شرکت سرامیک Rondine یک نمونه عالی است.

 

خصوصیات کاشی ها: مقیاس Mohs

انتخاب کاشی بهینه باید عوامل متعددی را در نظر بگیرد: سلیقه شخصی شما ، بودجه موجود ، زمینه ای که کف یا پوشش در آن وارد می شود و بدیهی است که مقاومت در برابر آب و هوا و سایش مورد نیاز است.

به عنوان مثال ، ویژگی ای که نباید دست کم گرفت ، سختی کاشی است که مستقیماً بر مقاومت سایش تأثیر می گذارد.

کاشی که به اندازه کافی مقاوم نباشد ، در صورت برخورد توسط یک شیء سنگین یا برجسته ، می تواند ترک کند یا عجله کند ، یا به دنبال مالش طولانی مدت صندلی ها یا میزها با پاهای فلزی که به درستی محافظت نشده است ، به طرز جبران ناپذیری خراشیده شود.

سختی از طریق مقیاس MOHS اندازه گیری می شود و شامل ده درجه است: درجه 1 ، مربوط به سختی تالک ، رتبه بندی موادی که تماس ساده ناخن را خراش می دهند. سختی میانی ، درجه 5 ، در عوض می تواند با نوک فلزی یا یک لیوان شیشه ای خراشیده شود. حداکثر درجه 10 است و در نهایت با سختی الماس مطابقت دارد.

جین مجموعه Rondine

با توجه به این طبقه بندی ، مواد سرامیکی از ویژگی های بسیار سختی و مقاومت برخوردار هستند: Terracotta ، Majolica و Monocotura در واقع سختی درجه 5-7 را دارند ، در حالی که سنگی چینی و کلینکر می توانند به درجه 8 برسند. اما شکنندگی آنها باعث می شود این مواد در برابر ضربه آسیب پذیرتر شوند.